29/03-12

Hey ya all !!
Jag venne vad jag ska blogga om... Har inget att göra så slänger in ett inlägg. Har tränat för ett tag sen, så är helt jävla slut. Orkar typ inte lyfta armen, och jag använde typ inte ens armarna när jag tränade. Först sprang jag cirka 3,3 km, sen lite fys och sista 28 minuter på cross trainern. INTE KUL !!! men måste ju ändå göra det :(
Och innan idag så var jag me två kompisar. Vi är as konsiga. Asså folk måste tro att vi går på något. För det är fan inte normalt att skratta åt precis allt och sen inte kunna sluta skratta :O Det började typ me att vi satt i skolan, hade bild, och så skulle jag berätta lite om en skulptur jag gjort. Och så pratade några under tiden, så läraren sa till att dem skulle va tysta och då sa jag "Aa, håll käften för fan." Men jag trodde inte jag sa det så högt... Men det gjorde jag... Så dem hörde (dem satt typ en hel sal ifrån mig) och jag ser ba hur Ida totalt bryter ihop av skratt och då började jag skratta och vår lärare fattar ingenting och frågar mig saker om skulpturen. Det blev sådär... F på det typ ;) Sen chillade vi i en park och så hoppade Ida och Tyra upp på en fontän (den va av och hade lock för där vattnet sprutar på somrarna) och så filmade jag dem. Så kommer en humla och Ida får panik och springer därifrån och jag filmar allt det. Och hon ba "Filmar du ??" bryter ihop och sen "fick du allt det där på film ??" och bryter ihop igen typ... Och sen har dagen bara flutit på likadant typ. Skrattar åt inget och mkt bilder blev det :O Frågar mig själv ibland vf jag umgås me dem människorna egentligen, sen kollar jag typ mig själv i spegeln och kommer på "aa visst ja, jag är precis likadan." :D
See ya !!


Ida och jag :D<333 Tyra är stolt fotograf :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0