Eva Dahlgren, here I come

Hey ya all !!
Om typ 2 veckor så bär det av till Stockholm me päronen och brorsan. Då ska mamma och jag se på Eva Dahlgren på Rival :D<333 Jag är så jävla taggad !! Mamma stalkade henne som ung, och nu gör jag det typ.
Hon är så sjukt jävla häftig :D Och faktumet att hon är lesbisk, gör henne ba ännu häftigare. Och att hon är så öppen me det och så öppen me sin kärlek till Efva Attling (hennes fru). Så sjukt fint att se <333 Älskar Attling också för den delen. Har några av hennes smycken :)
Dahlgren va så as cool i Så Mycket Bättre i somras. Den gröna skinnjackan och dem coola Ozzy Osbourne glasögonen som hon hade va så snygga !!!
Så det är en monolog och den är typ två timmar lång elr va det va. Så kommer bli så fett soft asså :D<333 Hon har en sån behaglig röst, älskar att den är lite seg. Vi sitter rätt långt fram om jag inte minns helt fel, kommer va så otroligt exalterad hela den tiden. Så efteråt kommer jag säkert inte kommer ihåg något ;) Sen blir det väl typ middag elr något me mamma :D Så kommer va ledig från skolan den dagen, tror att det kan va bra. Slippa träffa Henne för en dag, och bara tänka på mig själv för en gångs skull. Tror det kommer bli bra.
See ya !!

En av mina favorit låtar av Eva Dahlgren :D<33333 Guldlock heter den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0