Mina bättre halvor !!!!<333333

Hey ya all !!
Detta inlägg är dedikerat till mina två bättre halvor, Ebba och Issa <333 Älskar er något så otroligt sjukt jävla helvetes mkt !!!!<333 Utan er så hade varje dag blivit ett rent helvete. Ni gör min dag utan att ni själva inser det <3 Ni betyder så jävla mkt för mig !!!! Vill aldrig förlora er, kanske låter as lame, men så är det :D<3333 Ni två är helt underbara. Ni har tagit all min skit så jävla bra. Att jag är bi, att jag är kär i eran kompis och lite annat <33333 Ni fattar inte hur mkt jag älskar er !!<333 Hade offrat mitt liv för er två <33 Ni är så underbara, er humor är sån as konstig som ingen annan fattar typ, ni är mina bättre halvor <333333 Älskar er så jävla mkt mina två små freaks :D
Utan er så hade världen varit sjukt tråkig <33333 Ni älskar mig lika mkt som innan jag kom ut, ni tittar likadant på mig som innan jag kom ut, jag har inte ord som räcker till att säga hur mkt ni betyder för mig <3333 Jag älskar er !!<3333 Ni är perfekta precis som ni är, låt ingen säga något annat !!<333333 Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst om er två, men det kanske folk tröttnar på att läsa om ;) Så ist så slänger jag in två av era favorit låtar <33333


Ebbas låt :D<333


Issas låt :D<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0