Utvecklingssamtal :O

Hey ya all !!
Har haft utvecklingssamtal idag. Det gick okej, men är inte nöjd me så många av omdömerna. Vill ha så högt som möjligt i betyg ju, så alla under C tycker jag är rätt dåligt typ... Har några över det, men vill ha alla på B elr A när jag går ut nian ju. Vem vill inte det liksom ?? ;)
På fredag bär det av till Stockholm :D Sjukt taggad för Eva Dahlgren <33 Imon så är det ett till kretslopps turing, den är jag inte me på för det är inomhus fotboll typ. Hatar fotboll. Ändå gången jag kan se det är när det är USAs kvinnliga nationallag :D<333 Abby Wambach, Carli Lloyd, HOPE SOLO !!!!<3333 Jävla bra :D<33 Men iaf, så är Hon me. Så kommer inte få träffa henne förrens på måndag.
Asså för er som inte riktigt har förstått, så är jag och den här underbara tjejen bra kompisar. Så vi träffas hela tiden. Så det är inte att jag typ sitter och stirrar på henne men inte känner henne alls. Så ni inte tror jag typ stalkar ;)
Ibland känns det som att Hon kanske känner samma. På hennes blickar, sättet hon säger vissa saker, att hon börjar krama mig, pilla på min hand och sätta sig i mitt knä. Men ibland så känns det som att vi ba är två personen i samma klass som aldrig spenderat tid me varandra. Och så vill jag inte ha det. Jag villl ha den första känslan isf. Jag vill ha henne, men det kan jag inte få. Så jag blir helt varm när vi har kroppskontakt liksom. Och jag tror hon märker det, men hon hanterar det så jävla bra <333 Kan inte fatta att hon tar allt så bra, det är en av dem många anledningarna till att jag älskar henne så mkt <333
See ya all !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0