Vi skadar ingen ju :O

Hey ya all !!
Jag vill ba ta upp frågan Varför är folk rädda/tycker det är fel att gilla samma kön ?? Jag har ingen jävla aning. Varför anser folk att det är fel att vara homosexuell, bisexuell, lesbisk, transsexuell ?? Vi skadar ju inte precis någon för att vi gillar samma kön !! Kärlek är kärlek oavsett kön. Eller ?? Är det bara jag som tycker det är fel att värdera oss annorlunda ?? Vi är fortfarande människor med känslor fast vi gillar andra saker. Att se två tjejer hålla hand och vara öppna med sitt förhållande, är något så sjukt fint enligt mig. Att se att folk inte är rädda för att visa folk att dem älskar varandra oavsett vad folk tycker om det. Allmänheten har ju egentligen ingen rätt till att säga att det är fel att gilla samma kön, det är deras åsikter men det gör inte saken rätt. Att få vara den man är och få älska den man älskar öppet borde vara tillåtet för alla. Oavsett vem man älskar eller vem man är !!! Jag gillar tjejer, jag borde få göra det utan att bli dömd för det. Och världen vi lever i nu är så besatta av fack. Vilket fack man ska hamna i. Ska man hamna i Lesbiska, Bög, Trans, Bi eller Hetro ?? Man lägger folk i fack och värderar varje fack på olika sätt. Men dem drar alla i samma fack över samma kant. Det är inte rätt att behandla folk annorlunda bara för att man inte är hetrosexuell.
Att se kändisar kämpa för att alla ska få samma rättigheter är otroligt underbart att se. Iaf för mig, jag är bi och jag är stolt över det. Om någon tycker det är fel eller äckligt eller något, så fine. Jag lever inte för att göra alla glada, men vi borde iaf försöka att behandla alla samma och inte dra alla över samma kant.
Nu har ni alla något att tänka på !!
See ya !!


Öppet lesbiska Kayla Ferrel i America's Next Top Model Cycle 17 All-Star i Pride flaggan.
(Min personliga favorit genom alla cyclar av ANTM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0