HOME!!!

Hey ya all !!
Jag är äntligen hemma igen!!!! Efter en helg på Öland me familjen så är jag hemma och trött. Vill sova och inte gå upp imon!! MEN!!! Kommer jag få lägga mig tidigt?? Nej!! För flickvännens bästa kompis tycker jag har blivit "tråkig", och nu ska hon ta me mig ut ikväll... Har lust me det?? Nej!! Har jag något att säga till om?? Nej!! Är i vanliga fall as trött i skolan, så detta kommer få mig att bokstavligt talat sova mig igenom lektionerna!!! Jag meddelar imon hur det gick... Rebecka, var är du när jag behöver dig?! Säg åt din galna kompis att lämna mig hemma?!

Imon händer inte mkt. Sova typ ;) Har hemkunskap!!!! Tagga!!! Hade gärna sett Anna i en slimmad klänning som gärna tryckte upp hennes byst... Nej men Gud!! Vad är det jag säger?? Jag vill bara se Rebeckas byst upptryckt ;)

Så vad händer hos alla andra imon?? Någons lärare me upptryckt byst kanske?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0