In tha car

Hey ya all !!
Sitter in tha car på väg till Öland nu. Vi ska dit över helgen och chilla sönder typ. Känner mig grovt osocial också. Sitter me hörlurar och messar me flickvännen och Ida... Hehe.

Hade idrottsdag idag ju. Först kanot sen golf. Kanoten gick faktiskt otroligt bra. Elr aa, det första jag gjorde va att köra in i vassen och fastna.... Men annars gick det bra :) Ramlade INTE i!! Ida gjorde däremot det ;) Hahaha, sååå kul:) Hon blev blöt!! Men det blev jag me, det skvätter satan när man paddlar. Sen va det lunch och tv på Kanotklubben. Efter det kom mamma och hämtade Ida, Stefan och mig och körde oss till golfen. Jag vann, Ida kom sist... Årets första golfrunda, och det gick förvånansvärt bra :)

Nu är jag jävla trött!! Vill bara ha flickvännen i famnen och ligga och sova i min säng!!! Får la sova på Öland.
See ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0