Lät dig gå iaf <33

Hey ya all !!
Hänt idag för alla??
Själv så var jag ju på fest för min fina igår, så va lite seg idag. Jag blev inte full!! Men min flickvän blev lite halvt kan jag säga... Så hon va lite halvt väck idag typ... Jag flirtade lite med en söt tjej igår kväll, för jag vet att Rebecka blir så avundsjuk<33 Och det tycker jag är lite roligt, så jag gjorde henne avundsjuk. Så idag fick jag bära ut alla flyttkartongerna till lastbilen själv... Rebecka satt och kollade på Buffy och grät... Så fick bära henne till soffan och hålla om henne en stund :D<33333 hade jag inget emot ;)<33 sen när jag bar ut en kartong till, så hör jag Rebecka skrika "FAAAAN!!!!! TILDE KOM NU!!!!!" Så jag fick springa in och hittar en skräckslagen flickvän på köksgolvet med en blodig hand... Vad hade hon lyckats göra?? Jo, hon lyckades skara ett helvetes djupt jack i handen!!! Så går det när man kollar Buffy samtidigt som man gör lunch... Så det är väl en jävla tur att hennes flickvän kollar Grey's Anatomy så jag visste hur jag skulle hantera det ;)<3333
Någon timme senare skulle hon åka, så det tog typ 20 minuter för oss att säga hejdå<3333 Så fort hon gick typ ett steg tog jag tag i hennes arm och drog henne intill mig<3333 Och när jag backade undan för att låta henne gå, så tog hon tag i mig<333 Så höll det på ett tag<33333 Men till slut när hon gråtit ner mitt linne me mascara (igen) och jag torkat många tårar på både henne och mig, så gav jag henne en sista kyss och sen backade jag undan och lät henne åka<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0