Private fashion show

Hey ya all !!
Ligger i Rebeckas hotellrum och myser<33 Har skämt bort henne idag<3 Tycker hon förtjänar det :) Först träffades vi på stationen, då fick hon tre röda rosor ju. Tror det tog en kvart för oss att säga Hej... Rebecka grät och jag försökte att inte gråta (och lyckades). Sen gick vi till hennes hotell och lämnade hennes väska och hon ville byta om. Sen en kaffe på stan<33 Under hela den tiden, från stationen till Espresso House, så släppte hon inte mig<33 Elr jo, när hon byte om, men annars inte<33 Iaf, en isatte på Espresso House sen gick vi till Hemmakväll och köpte Ben & Jerry's. Va vi värda... Cookie Dough bara för att det är Rebeckas favorit. Sen tillbaka till hotellet. Där väntade en liten överraskning till henne. En present som innehöll en svart klänning som jag visste att hon velat ha ett tag nu. Det skriker som kom ut ur Rebecka när hon såg klänningen va, speciellt??... Sen gick hon in i badrummet och upptäckte att badkaret hade varmt vatten, skum och rosblad i sig. Och att hela badrummet var upplyst med stearinljus. Så där myste vi ett tag<33 Sen åt vi middag och gick tillbaka upp till rummet. Och där är vi nu :)<33 Hon fick en present till efter maten. Underkläder. Mohaha ;)<33 Så snart blir det fashion show för mig ;)<33 Helt okej... Alla vinner på att Rebecka har lite kläder på sig<33
Fattar ni hur mycket jag har saknat att ha henne i min famn?! Det var typ det första hon gjorde när vi la oss i sängen och skulle kolla tv, hon la sig i min famn. Som om det var det mest naturliga i världen<33 Och där får hon gärna ligga hur länge hon vill<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0