She's coming home

Hey ya all !!
Guess what?! MY GIRLFRIEND IS COMING HOME!!!!!!! Elr ja, hon kommer och hälsar på<333 På fredag kommer tåget med min Rebecka i<33 Det enda dåliga är att jag sover över hos Issa från torsdag till fredag. Så jag kommer missa när hon kommer... Men Sara, Rebeckas bästa kompis, ska hämta henne och umgås me henne i några timmar<333 Igår ringde hon i lite halvt panik och ba "Älskling!!! Du hämtar ju inte mig på stationen på fredag!!!" jag ba "Nee, jag vet det min fina." Hon fortsatte med "Men då gör vi så här. Att Sara hämtar mig när jag kommer, och så är vi på stan i några timmar. Sen, när du är klar hos Isabelle, så kan Sara och jag gå tillbaka till stationen och så väntar jag tills du kommer. Så kan vi låtsas att jag precis kommit med tåget." jag ba "Vänta, så du vill att jag ska hämta dig när du redan varit i stan i typ 4 timmar??" Hon ba "Ja... Men jag vill ha det som på film. Att min fina flickvän står där och väntar på mig." Och då typ smälte jag och ba "Ja!!!! Men klart jag kommer min fina!!!<3333" Så ska först stanna och köpa tre röda rosor och sen åka och hämta min flickvän<33333 Hon stannar tills på måndag eftermiddag. Vilket också suger!!! För först är jag i skolan :( slutar kvart i 3, och sen ska klassen spela Laserdome vid 20 över tre till typ fyra elr något. Och hon åker hem vid typ kvart i fem!!! Så ist för att spendera kvalitets tid med min flickvän så ska jag vara med mina retarded klasskompisar!!!! JIPPI!!!! Men hinner åka ner till stationen och säga hejdå innan hon åker och hinna hem och packa för att sedan dra nere till Kanotklubben. Där ska nämligen klassen sover över måndag till tisdag.
Ska nu gå och duscha efter träning, och sen typ kolla tv elr något. Bloggar kanske senare idag :)
See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0