Love letter or what

Hey ya all !!
Sitter under mitt varma täcke och kollar Buffy. Måste säga att säsong 7 typ är bäst!!! Förutom att Tara dör och Willow senare blir ihop med en annan tjej... Men så länge Willow är glad, så är jag la också det ;)<33 Fan att jag fastnat i Buffy så mkt som jag har gjort!!! Men what's done is done...
Började läsa en bok jag fick av Issa i födelsedagspresent<33 "Love letters of great men and women" heter den och den är skit bra!!! Vad va det första jag kollade upp i den?? Om det var någon tjej som skickat ett kärleksbrev till en annan tjej, och ja, det fanns ett<33 Emily Dickinson skickade mer än 300 brev till Susan Gilbert. Det brevet som är i boken är så sjukt fint!!! Det är från 1852, så språket är lite svårt, men så sjukt vacker!!! Alla brev är på engelska btw.
Är det bara jag som tycker att det är väldigt gulligt och fint att skicka kärleksbrev?? Call me old fashion, men det är ju as gulligt<3333 Det kan ju aldrig bli för gammalt med ett kärleksbrev. Jag gillar gamla brev, språket och känslorna är annorlunda i dem än i dem nya. Jag är ett litet typ historie freak... Iaf om det är något som intresserar mig :) Ska så skicka ett kärleksbrev till typ Rebecka eller kanske en tjej jag varit kär i ett tag... Nu kanske jag mindfuckar alla, men är ihop med Rebecka, men tror jag har känslor för en annan tjej som jag sagt innan. Men jag älskar Rebecka, det gör jag verkligen<3333 Jag är fan själv minfuckad... Så släpper det ett tag nu.
Vaknade imorse med feber, cp ont i halsen (ursäkta ordvalet ;), huvudet dunkade och hela kroppen gjorde typ ont. 39 graders feber och har nog tre olika tabletter i kroppen... Ipren, Burana, Panodil är grejer det ;) Har träningsvärk i benen, magen och armarna!!! PALLA!!!! Mår skit!!! Saknar min Issa och saknar min fina!!<3333 Någon annans liv som också är lite halvt FUCKED UP?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0